عاشقان ولایت

عاشق ولایت یعنی کسی که خونشان را در راه اسلام بدهد یعنی عمار ویاسر وسمیه

عاشقان ولایت

عاشق ولایت یعنی کسی که خونشان را در راه اسلام بدهد یعنی عمار ویاسر وسمیه

عاشقان ولایت

عاشقان ولایت : ولایت در لغت از ولی یعنی سرپرست گرفته شده است وعاشقان ولایت یعنی کسانی که به فرمان ولی فقیه خود با استکبار جهانی مبارزه می کنند یعنی شهدإ جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی که تا آخرین قطره خون خود را برای این مرز وبوم دادند. ارواح طیبه شهدإ صلوات...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهید غواص تازه تفحص شده تشییع در استان البرز

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ















پیکر شهید غواص «سید جلیل میری وَرکی» در کرج تشییع می‌شود

 

شناسهٔ خبر: 2853249 - دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

استانها > البرز

کرج - پیکر مطهر شهید سید جلیل میری وَرکی یکی از ۱۷۵ شهید غواص و خط شکن عملیات کربلای ۴ در کرج با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان استان البرز تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز،پیکر مطهر یک شهید از ۱۷۵ شهید غواص و خط شکن که در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسیده‌ و پیکر آن‌ها با دستان بسته بعد از گذشت ۲۹ سال از شهادتشان در یک گور دسته جمعی تفحص شد، احراز هویت شد.


شهید "سید جلیل میری وَرکی" فرزند سید قاسم یکی از خط شکنان عملیات کربلای ۴ بود که در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده است.


وی متولد ششم فروردین ماه سال ۱۳۳۸ از شهرستان تنکابن در استان مازندران است که در جبهه به عنوان تک تیر انداز فعال بود و به عنوان خط شکن کربلای ۴ در این عملیات به شهادت رسید و حالا بعد از گذشت ۲۹ سال از شهادتش هویت پیکر مطهر او شناسایی شده است.


پیکر شهید سید جلیل میری پنج شنبه ۱۸ تیرماه ۹۴ ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان سپاه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان استان البرز تشییع و در گلزار شهدای امامزاده طاهر(ع) آرام خواهد گرفت.


همچنین مراسم یادبود این شهید بزرگوار با حضور خانواده وی در روز شنبه ۲۰ تیرماه ۹۴ از ساعت ۱۷ الی ۱۹در حسینیه انصار الامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر نرسیده به میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

    




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۱۷
  • ۷۶۵ نمایش
  • محمد جواد سلطانی فرد

شهید غواص - بسیجی شهید سید جلیل میری ورکی

نظرات (۱)

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی